Kategorie produktů

Jak nakupovat v eshopu Modadeti.cz - dětské boty, dětské oblečení, hračky a batohy

1.  Vyberete zboží v sekcích: Dětské boty, Dětské oblečení, Hračky, Batohy a aktovky,... zboží, které chcete objednat.

2.  Vyberete správnou velikost na kartě zboží. /pokud si nejste jistí velikostí, kontaktujte nás! Rádi poradíme jakou velikost boty nebo oblečení máte svému dítku koupit/

3.  Vložíte do košíku tlačítkem koupit.

4.  Pokud jste již u nás nakupovali a máte slevový kód, nyní jej vložte a uplatníte slevu z objednávky.

5.  Vyplníte své údaje a adresu dodání. /Mobilní tel. je vhodné vyplnit také, urychlí případnou zpřesňující komunikaci/ - registrace není vyžadována. Upozorňujeme, že po vytvoření faktury již nelze měnit fakturační údaje.

6.  Věrným zákazníkům doporučujeme se vždy přihlásit ke svému účtu v našem internetovém obchodě a nedělat objednávku bez registrace. Proč? Po přihlášení má každý věrný zákazník svou INDIVIDUÁLNÍ SLEVU. Eshop zobrazí ceny nižší jako odměna věrným zákazníkům.

7.  Vyberete způsob platby. /Hotově, platební kartou, dobírkou, on-line platební bránou PAYU, běžný převod dle podkladů k platbě/

8.  Vyberte druh dopravy. /GEIS, Česká pošta, osobní odběr/ Osobní odběry jsou ZDARMA

9.  Pro budoucí akce a využívání slevového programu je vhodné vytvořit si uživatelský účet, abychom Vám mohli o akcích a výprodejích dát vědět.

10.  Můžete k objednávce napsat zprávu pro nás.

11.  Odešlete objednávku.

12. Obdržíte potvrzení objednávky na mail.

13. O vyřizování objednávky budete mailem informováni. V den expedice odesíláme potvrzení, že zboží je na cestě k vám.

12. V den doručování budete kontaktováni (v případě služby GEIS) telefonicky řidičem o čase doručení, který si můžete přizpůsobit svým potřebám, případně přeložit na následující pracovní dny.

13. Budeme moc rádi za každou reakci od Vás jak jste byli spokojeni s nákupem.

Snažíme se trvale naše služby zlepšovat tak, aby jste při nakupování v našem internetovém obchodě wwww.modadeti.cz měli maximální komfort a nakupování bylo radostí nikoli nutností. Umíme přijmou jakýkoliv podnět ke zlepšení našich služeb, stejně jako informaci o bezproblémovém doručení vaší objednávky.